Anitta promuje nowy singiel „Boys Don’t Cry”

Brazylijska popowa supergwiazda Anitta zaczyna 2022 rok od nowego, gorącego singla. Zaraźliwy refren, skoczny bit i gitarowa energia. Tak brzmi „Boys Don’t Cry”.

Porywający, wprost stworzony na taneczne parkiety utwór „Boys Don’t Cry” ukazuje się wraz z teledyskiem, który wyreżyserował Christian BreslauerAnitta jeszcze nigdy nie była tak silna i niezależna. 

Artystka miała bardzo udany finał 2021 roku. Wystąpiła w sylwestrowym programie „Miley’s New Year’s Eve Party Hosted By Miley Cyrus and Pete Davidson”, wykonując na nowojorskiej scenie piosenki „Faking Love” z Saweetie oraz „Girl From Rio” i „Envolver”.

Wspomniany przebój „Faking Love” (feat. Saweetie) ma już ponad 30 milionów streamów na Spotify oraz 21 milionów odsłon pikantnego klipu na YouTube. Singlem zachwycili się dziennikarze takich tytułów jak „Rolling Stone”„Complex” czy „The Line of Best Fit”. Artystki wystąpiły też z piosenką w popularnym talk show „The Late Late Show with James Corden”.

Wcześniej Anitta wylansowała hit „Girl from Rio”, który ma 100 milionów odsłuchów na platformach streamingowych i 35 milionów odsłon na YouTube. Był to pierwszy przebój Brazylijki, który trafił na listę Top 40 Radio Airplay Chart.

Wszystkie znaki wskazują na to, że będzie to jej anglojęzyczny przełomowy singiel – przewidywał recenzent „Variety”.

Anitta wie jak z klasycznej melodii zrobić coś z charakterem i bardzo w swoim stylu – dodał „Billboard”.

Anitta ma szerokie muzyczne horyzonty i imponujące grono fanów. Ten utwór sprawi, że będzie ich jeszcze więcej – podsumował „V Magazine”.

Odkąd zdobyła rozgłos 6 lat temu Anitta stała się jedną z wiodących artystek nowego pokolenia muzyki latyno-amerykańskiej. Jako najpopularniejsza kobieca gwiazda popu z Brazylii, zgromadziła 55 milionów followersów na Instagramie i ponad 15 milionów subskrybentów na YouTube przy ponad 5,6 miliardach odsłon jej klipów.

Anitta uznana została przez Billboard za jedną z 15 najbardziej wpływowych osób w mediach społecznościowych. W lipcu 2013 roku wydała imienny album „Anitta”, na który trafiło 14 utworów w większości napisanych przez nią samą. Druga płyta artystki – „Ritmo Perfeito” – miała premierę w lipcu 2014 roku, a trzecia pt. „Bang” ukazała się w 2016 roku. Album wypełniło 15 oryginalnych piosenek. Zestaw był promowany m.in. przez klip do tytułowego nagrania, który zgromadził ponad 412 milionów odsłon. Jej ostatni longplay zatytułowany „Kisses”, który ukazał się w kwietniu 2019 roku, był pierwszym trzyjęzycznym dziełem w karierze Brazylijki. Na krążek trafiły piosenki zaśpiewane po hiszpańsku, portugalsku i angielsku. „Kisses” otrzymało nominację do nagrody Grammy w kategorii Best Urban Album. Od 2014 roku Anitta piąty raz z rzędu uznana została za Najlepszego brazylijskiego wykonawcę podczas MTV Europe Music AwardsAnitta była ponadto gwiazdą Ceremonii otwarcia Igrzysk Olimpijskich w Rio w 2016 roku. Wokalistka miała okazję współpracować z takimi gwiazdami jak MadonnaMajor LazerJ BalvinDiploOzuna czy Maluma.

W ostatnim czasie wypuściła single „Tócame” feat. Arcangel & De La Ghetto„Fuego” z DJ-em Snakiem i Seanem Paulem„Loco” oraz „Me Gusta” featuring Cardi B i Myke Tower. Ostatni z utworów okazał się jednym z jej największych hitów zdobywając już ponad 223 miliony streamów

Anitta niedawno podpisała kontrakt z Warner Records, w ramach którego wyda swoją piątą w dorobku płytę, na której znajdą się utwory w języku angielskim, hiszpańskim i portugalskim.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s